سه شنبه, 27 تیر 1402 ساعت 10:32

شهر بی کلاغ

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
شهر بی کلاغ

نویسنده: احسان شعردوست  //     از مقدمه کتاب :در شهریاران تنها نمایش هایی روی دیوار می روندکه مطمئن باشیم بیش از روزهای نمایش می توان در آن پژوهید و پرداخت. نمایشی که پروژه باشد. آغاز و انجام آن روی تقویم نباشد ، بماند و بالغ شود و خود را بسط دهد.

پروژه جهانی هم آغازی داشت ؛ حمیدرضا جهانی را دوست خوبم امین شاهد با یک نمایش به گالری معرفی کرد ، با او وجهانش آشنا شدیم و هرچه بیشتر رفتیم بیشتر آموختیم . نه فقط هنر ، که زندگی را ! پروژه جهانی آغاز داشت ، اما هنوز هم فقط آغاز دارد و مدام دارد متولد می شود؛ نقاشی که معلم است یا معلمی که نقاش ! هنرمند دست آگاهی که بی ادعا می کشدو عبور می کند . نقاشی شاید هدیه ای است که او از مهربانی گرفته است و مهربانانه به دیگران می دهد. زندگی و خودش را به دیگران می دهد ، نقاشی جهانی چیزی جز زندگی او نیست .

مجموعه " آرتیژن" با این ایده متولد شد ؛ پرداختن به هنرمندانی که نقاشی برایشان چیزی جززندگی خودشان نیست . " آرتیژن" دسته ای از کند و کاوهای گالری هنری پژوهشی شهریاران است در زندگی و آثار هنرمندانی که هنر را با زندگی خود یکی کرده اند.

در فهرست این کتاب آمده است :

- مقدمه

- از رشت کودکی

- تا جنگ و رنگ

- از رنگ تا کلاغ 

- انتقام (از زمان)

- دوباره کلاغ

- دوره های کاری به خارش تن می مانند (آلبوم تصاویر) !

 

- - -

برای تهیه  این کتاب می توانید به گالری پژوهشی هنری شهرایاران حضورا مراجعه کنید و یا با تماس تلفنی ، سفارش تهیه کتاب را به ما بدهید.

خواندن 1093 دفعه آخرین ویرایش در سه شنبه, 27 تیر 1402 ساعت 10:32
محتوای بیشتر در این بخش: « ماجراهای بوبوجون

نظر دادن

یادی از دوران نمایندگی در مجلس شورای اسلامی

پشت صحنه حضورم در برنامه زير نور ماه در شبكه جهانى سحر

حق تكثير كليه محتواى تصويرى، صوتى و نوشتارى اين وبسايت متعلق است به على اصغر شعردوست .